Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Όταν με πιάνω να παραιτούμαι από το παιχνίδι της δικαίωσης,τότε ξέρω πως με παίρνει να πιώ λιγάκι παραπάνω..Και πίνω γιατί κατά βάση είμαι εγωιστής και αρέσκομαι στο θρόνο μου.Είναι ο προσωπικός μου δρόμος προς την διακυβέρνηση αυτός..
Αρέσκομαι με την ζαλισμένη μου επικυριαρχία στην σκέψη..Μερικές φορές δεν χρειάζεται να καταβάλω καν προσπάθεια για να διαφωνίσω ριζικά και να τραυματίσω τον οποιονδήποτε πλησίον μου.Κι αυτό επειδή πολύ απλά ενδόμυχα απεχθάνομαι τους εκλεκτούς συμβίους μου περισσότερο και από τον πρώην κουρέα μου..Και τί τέλειο που είναι να είσαι ο αρχηγός των ηλιθίων που πραγματώνουν την ζωή σου..

2 σχόλια:

kokkino melani είπε...

diavazontas apo pano pros ta kato nomiza oti ola einai gia mena i tha mporoysan..diavazontas xana apo kato pros ta pano eida oti einai alla ta lakakia kai alles istories ..kai zilepsa poy agapas pathiasmena xana kai xana

Μάριος είπε...

Μόνο που συνήθως η αγάπη που μου αναλογεί είναι μονόπλευρη..αλλά οκ..