Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Δε μπορώ να τα πάω καλά
Δουλεύω με 4,5 απλά πράγματα για να κυλάει
Και ήδη έχω τάσεις φυγής
Μου πήραν και το ενυδρείο μου
Τι έκπληξη..πορτοκαλί..

Πρέπει να'ναι μια ακόμα απ'αυτές τις μέρες
Θέλω να χλευάσω λόγους που μας κρατάνε μακριά
Και να πάμε για φα'ί'
Για γήινες αγκαλιές
Να περιμένουμε να μας απομυθοποιήσει το φως της μέρας

Όταν ξημερώνει μυρίζει ρουτίνα
Και αντιπαρέρχομαι με βιταμίνες
Μια γρήγορη εισπνοή καθαρού αέρα
Και την αίσθηση των ανοιχτών πόρων στο κεφάλι
Έως ότου με ισοπεδώσουν τα μούτρα τους

Οι ανάγκες είναι άλλες το πρωί
Και λιγότερο κοινωνικοποιημένες το βράδυ
Φοβόμαι στα σκοτεινά
Και θέλω να μας προβάρω για να χωράμε σ' εναν τάφο
Χωρίς να πιανούμε πολύ χώρο

Θα είναι όμως ακόμα ένας μάταιος ύπνος
Χωρίς καν την αίσθηση μιας απίθανης επίσκεψης
Αφού όλα έχουν ισοπεδωθεί από μια χρόνια ματαιότητά
Που με κάνει κακό άνθρωπο
Και μου στερεί το δικαίωμα να μιλάω κι εγώ στον ύπνο σου

Δεν υπάρχουν σχόλια: