Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Θα εισβάλλω ενώ κοιμάσαι και θα ψάξω όλα τα συρτάρια-και στο πατάρι
Ντεπόν,ασπιρίνες,ογκμεντίν,παραπλάστ,χαζαπλάστ,μαφουλέν-και τις σταγόνες!
Τα έχω σε λίστα-Μαθήματα Δερματολογίας μικρό μου,το χω ξεσκίσει..
Και Παρασκευή φεύγω,Σάος για Νίκη,με σπρέυ- σπρέυ ροζ
Να ξέρεις πάντως,χτες κατούρησα και το λεωφορείο-ένα άλλο πιο καινούριο,έστω-την Πέμπτη στις έξι εκεί,ειναι καλά?
Κι ηταν εκεί και το αφυδατωμένο κρεμμύδι-μου λείπεις οικτρά
Έχω και τις ψείρες σου αν τις θες πίσω-αυτές δε ξέρω τι να τις κάνω

3 σχόλια:

Alanis είπε...

Πατάρι; όχι δε υπάρχει πατάρι, ποτέ ποτέ δεν πήρα ογκμεντίν. Το betadine, τελευταία φορά που κοίταξα ήταν εκεί κάτω. Δηλαδή, δεν πήγε κανείς να το πάρει. Και μένα μ'αρέσει η Αlanis.

Νίκη.. όσο σκέφτομαι την Όλγα, κλαίω. Πραγματικά. Απο χαρά ή λύπη, δε ξέρω. Και όταν σκέφτομαι και τις πρασινάδες με το μονοπάτι που οδηγεί στις βρύσες, και το χαραγμένο δέντρο, και την Ανάβαση, και τις γαμημένες οθωμανικές επίσης, ναι και κέινο το
αντισηπτικό που ακόμα εκεί θα'ναι, στο δρόμο για το καφενείο που έπαιξε glory box.

Και κάπου εδώ επιτρέψτε μου να διαφωνήσω, φχαριστώ.

Εννοώ, καταλαβαίνω, πως.
Μα, το λεωφορείο είναι μεταλλικό, ανεξίτηλο, το κρεμμύδι ήταν μάλλον σάπιο και ο αρχικός ιδιοκτήτης τις έχει ακόμα - ακόμα;

Μάριος είπε...

6misi kai den..
alla..

phoinix είπε...

να σου πω την αλήθεια δε ξέρω ακριβώς τι λες. αλλά το γουστάρω τρελά!